Clasa a II-a

Pisica,

publicat la data de 22-09-2015

cântă grupul Licuricii 1.Pisicuța stă la soare Și se linge pe picioare. Dă din cap, din ochi clipește Și mustața-și Citeste in continuare

"Băiețelul"

publicat la data de 20-09-2015

de Helen E. Buckley Băietelul Într-o zi un băieţel s-a dus la şcoală. Băieţelul era mic, iar şcoala era mare. Dar când băieţelul văzu că poate Citeste in continuare

Fabulă Greierele și furnica

publicat la data de 17-09-2015

Jean de La Fontaine Şi-a pierdut vara cântând,Greierele, şi flămând,A văzut, aşa, deodată,Pornind viscolul să bată.Nu se Citeste in continuare

Drumul cărții

publicat la data de 14-09-2015

Dragă cititor, la sigur, prin mâinile tale au trecut multe, multe cărţi. Te-ai gândit oare cum se face cartea ? Şi câte eforturi sunt depuse pentru a ajunge ea la tine ? Citeste in continuare

Învățătoarea

publicat la data de 10-09-2015

Suntem veseli și cântăm,Înspre școală ne-ndreptămPentru că-n fiecare zi,Pe ea o vom întâlni. Refren: Fiecare are o Citeste in continuare

Sunt copil

publicat la data de 08-09-2015

Ministar 1. Copil de vrei să rămâi,Trebui' să visezi întâiCă trăiești doar în poveștiȘi-orice lucru-nfăptuiești! Citeste in continuare

Noul an de școală

publicat la data de 06-09-2015

Frunze ruginii cad pe cărăriTrec în zbor cocori, spre alte zăriȘi-n poarta casei iar a bătut toamna cea domoală,Veste să deie c-a început noul an de Citeste in continuare

Copiii speciali

publicat la data de 05-09-2015

Integrarea copiilor speciali sau cu CES în școlile de masă reprezintă tema acestui film tradus și în limba română. Despre experiența mea pe baza acestui subiect am Citeste in continuare

Cade frunza

publicat la data de 03-09-2015

Grupul Licurici 1. Cade frunza de salcâm Îmbrăcând cărările, Berzele-au plecat de-acum Cenușii sunt zările! Cenușii sunt Citeste in continuare

Vals de toamnă

publicat la data de 02-09-2015

Cântec interptretat de grupul Licuricii 1. Și iarăși e toamnă E toamnă și-n inima mea, Pădurea faimoasă Își schimbă culoarea Citeste in continuare